Znajdź w naszych wiadomościach
Otwórz się na pomoc w uzależnieniach
Sesje Rady Miejskiej w Dąbrowie Tarnowskiej
Przetargi i ogłoszenia różne
Wszystko o …
Jednostki
Szkoły
Przydatne linki …
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Nowoczesna Administracja Samorządowa
-
Archiwum aktualności
.
Polityka prywatności
lis22

Zgodnie z § 3 wyżej wskazanego Regulaminu do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Gminie Dąbrowa Tarnowska wchodzi 7 przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, prowadzących działalność na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska.
Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. działalności pożytku publicznego i wolontariacie dokonują zgłoszenia kandydata, na formularzu zgłoszeniowym wraz z oświadczeniem, które stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia. Organizacje pozarządowe mogą zgłaszać tylko jednego kandydata.
Wybór członków Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego wskazanych przez organizacje pozarządowe następuje w drodze losowania zgodnie z procedurą wskazaną w § 5 ust. 7 Regulaminu.
Ogłoszenie podlega publikacji na stronie internetowej Gminy Dąbrowa Tarnowska, w BIP Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej.
Formularz zgłoszenia Kandydata wraz z oświadczeniem do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego podpisana przez kandydata oraz osoby uprawnione do reprezentowania organizacji trzeba dostarczyć do siedziby Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Rynek 34 do dnia 06.12.2021r.
Formularz zgłoszenia
kandydata na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego
Miasta i Gminy Dąbrowa Tarnowska